Download pressemateriale

DESIGNTÆPPER EFTER MÅL FRA BOLON

Bolons vævede vinylgulve findes rundt om i verden bl.a. på offentlige steder med mange kvadratmeter. Nu tilbyder virksomheden for første gang løse tæpper med uendeligt mange designmuligheder; dermed tilbydes der en cool måde at få Bolon-produkter ind i et miljø, der ikke er egnet til væg-til-væg installationer.

De løse tæpper fås i alle Bolons standard kollektioner og Bolon by You, hvilket gør det muligt at vælge et gulvtæppe som passer ind til ethvert miljø eller projekt.

–  Det føles fantastisk at kunne tilbyde kunderne designtæpper i materialer, der er fremstillet af Bolon. Vi ser et stort potentiale for vores løse tæpper, fordi vi giver kunderne uendelige muligheder for at vælge det helt rigtige design, trimning og størrelse til deres specifikke projekt. Designtæpperne er fremstillet af vores eget materiale efter en speciel væve-teknik udviklet på vores fabrik i Ulricehamn, Sverige, siger Klara Persson, virksomhedens produktchef.

Designtæpperne efter mål er et stort supplement til den eksisterende kollektion af gulvbelægninger. Den mindste størrelse, som Bolon producerer, er 2 x 2 mtr. og den maksimale størrelse er 4 x 8 mtr. Størrelser der er mindre eller større end disse mål, vil blive behandlet på anmodning.  Leveringstiden er 4 til 6 uger og i lighed med alle Bolons gul-vkollektioner indeholder de løse tæpper genbrugsmateriale.

Bolon har begivet sig ud på en rejse, hvor mulighederne for at tage brugte gulvtæpper tilbage i deres helhed udforskes, da materialet er genanvendeligt.

De løse tæpper kan bestilles fra den 31. maj i Europa og kan ses i Bolon showrooms og på brandets Virtual Reality-platform.

DOWNLOAD