PRESENTERING: BOLON NORGE

Representant for Bolon i Norge er superduoen Linn Friestad og Madelene Weber Øien. Fra utstillingslokalet vårt i hovedstaden Oslo sørger de for at kundene våre får best hjelp med alt fra prøver til koordinering av leveranser. Det nylig renoverte utstillingslokalet ligger på Nobels Gate 18 - sørg for å besøke dem!

Madelen Weber Øien, Showroom manager
Jeg heter Madelen Weber Øien og jobber som showroom manager for Bolon i Oslo. For meg er Bolon et univers av kreativitet og lekenhet. Du kan være med på å lage ditt helt egne uttrykk, og det finnes uendelige valg og muligheter for å kunne skape ditt eget spesielle rom. Jeg tror et bolongulv kan være med på å løfte et uttrykk i en omgivelse til nye høyder, og du vil aldri angre på å velge Bolon.

Linn Friestad, Area Sales Manager
BOLON for meg representerer en verden av nysgjerrighet, dristighet og innovasjon. Jeg føler at det endelig er på tide at gulvet får oppmerksomheten det fortjener! For et nysgjerrig sinn er det uendelige muligheter vi kan tilby med et BOLON-gulv; gå vill blant våre forskjellige kolleksjoner, kombinere teksturer eller lek med Bolon Studio! For fremtiden av design vil jeg trekke frem nøkkelordene; bærekraft og nærhet. For meg er det en modig uttalelse om å ha vårt eget gjenvinningsanlegg for å håndtere alt avfall fra produksjonen, slik at vi kan sikre at alle kolleksjonene våre inneholder resirkulert materiale. Jeg er stolt over å være en del av et merke som setter bærekraft øverst på agendaen. Med tanke på året 2020. En global pandemi som resulterer i isolasjon og ingen personlig kontakt. Jeg føler at fremtiden for design må inneholde en følelse av nærhet og hengivenhet. Dette er hjertet til BOLON; personlig og nær som en familie!

More news

BLI MED

Hold deg oppdatert med alle de nyeste produktene, prosjektene og nyhetene i Bolons verden