Download persmateriaal

Bolon lanceert vijf NIEUWE karpetten op maat met gedurfde patronen

Vorig jaar introduceerde Bolon een nieuw concept: karpetten op maat. In april van dit jaar zal het Zweedse bedrijf vijf nieuwe designkarpetten aan dit assortiment toevoegen. Deze nieuwe karpetten zijn gebaseerd op de vijf unieke ontwerpen van de Truly collectie, die eer- der dit jaar werd gelanceerd. Truly kenmerkt zich door uitvergrote patronen, kleureffecten en hypertextuur.

‘Onze karpetten zijn sinds de lancering een groot succes gebleken. We zijn dan ook enorm blij dat we nu onze meest expressieve patronen als karpetten kunnen aanbieden. De Truly karpetten zorgen met gedurfde ontwerpen voor een unieke uitstraling in elk interieur,’ aldus Klara Persson, Hoofd Product- management bij Bolon.

De op maat gemaakte karpetten van Bolon bieden de klanten eindeloze mogelijkheden om een perfect passend ontwerp met de juiste randafwerking en afmetingen te kiezen voor hun specifieke project.
De Truly karpetten zijn verkrijgbaar in acht verschil- lende Bolon randafwerkingen. De minimale afmeting van karpetten die Bolon produceert is 2 x 2 meter, de maximale afmeting is 4 x 8 meter. Grotere en klei- nere maten zijn op verzoek verkrijgbaar. De levertijd bedraagt 4 tot 6 weken. Alle karpetten worden in Zweden vervaardigd, uitsluitend met gebruik van hernieuwbare energie. Net zoals alle andere vloer- collecties van Bolon bevatten de karpetten gerecycled materiaal.

Afbeeldingen downloaden