Press material

BOLON LANSEERAA KIERRÄTYSMATERIAALEISTA VALMISTETUN AKUSTISEN 22 DESIBELIN ERISTEHUOVAN

BOLON siirtyy uudelle aikakaudelle lanseeraamalla uuden ja parannellun äänieristyksen akustisiin lattioihinsa. Uusi eristehuopa tekee yrityksen lattiamatoista entistä paremman valinnan mm. hotelleihin, toimistoihin ja julkisiin tiloihin.

Innovaatio vahvistaa BOLONin markkinajohtajuutta kudottujen vinyylisten designlattiapäällysten suunnittelijana parantamalla lattian ääneneristyskykyä jopa 21 - 22 desibeliin.

BOLONin tuotteiden valmistuksessa käytetään laajalti kierrätettyjä, kuluttajille päätymättömiä materiaaleja. Eristehuovan valmistuksessa hyödynsimme 90% kierrätettyjen PET-muovipullojen polyesterikuituja, minkä ansiosta tuotteen jätemateriaalipitoisuus on valikoimamme korkein.

Olemme ylpeitä esitellessämme markkinoille akustisen lattiaratkaisun, joka parantaa sisätilojen akustiikkaa ja yleiskokemusta merkittävästi. Tämä on erittäin tärkeää hotelleissa, toimistoissa, käytävillä ja kokoustilojen yläpuolella. Uudet lattiaeristeemme imevät tilan äänistä ja melusta jopa 15% Marie Eklund, ceo

Eri tilojen lattioilla on omat tarpeensa ja siksi niiden saumaton yhdistäminen on usein hankalaa – mutta BOLONin akustisella eristehuovalla tämäkin onnistuu. Akustisen eristemateriaalin paksuus on 5 mm, joten halutessa se voi yhdistää muihin (ei-akustisiin) lattiamateriaaleihin. Mallisto on saatavilla maailmanlaajuisesti 7. lokakuuta alkaen.

Lisätietoja →

LADATA