Färgväljaren
Kollektioner
CollectionsSE.jpg
Designa ditt golv

Vår nya kollektion för 2016. Bolon By You erbjuder möjligheten att skapa ditt egna skräddarsydda golv utifrån tre aspekter - mönster, varp och väft.

Designa ditt golv
BOL_BBY_StripePWL.jpg
Bolon Studio™

Upptäck möjligheterna med Bolon Studio™ och designa dina egna golvläggning.

Gå till Bolon Studio™

Designa din egna golvläggning med vårt verktyg

Använd Bolon Studio™ Design Tool
Use and Care

Här hittar du all information gällande installation, städning, FAQ och tekniska specifikationer. Du kan även ladda ned alla nödvändiga dokument och CAD-filer här.

Gå till support
InstallationFAQse.jpg
Hållbarhet & Miljö

Läs mer om vårt miljöarbete, vår produktion och våra certifieringar.

Gå till Bolon Green
Katalog

Ladda ned vår senaste produktkatalog.

Ladda ned katalog
Katalog.jpg
Färgväljare

Nollställ Filter

Kollektion
Bransch

Fördjupa dig i våra magasin och konceptet Projects We Love. Ladda ned eller beställ hem ditt egna ex.

Till magasinen
Bolon flooring in the office of Etikhus in Varberg, Sweden
Ladda ned pressmaterial

Etikhus – Inspiration för nya hem

Etikhus ritar och bygger hus för privatpersoner. När företaget flyttade sitt huvudkontor till en ny lokal i anslutning till ett shoppingcenter såg deras marknadsansvariga Stina Andersson vikten av att skapa ett huvudkontor som var både funktionellt och inspirerande. Det skulle bli en miljö som reflekterade Etikhus varumärke, ett kontor med stark hemkänsla var visionen. ”Eftersom vi bygger arkitektritade villor för privatkunder ville vi visa våra kunder en miljö som visar vår medvetenhet av kvalitet, färg och form”, förklarar Stina. ” Det är också anledningen till att man ser exempel på klassisk svensk design för hemmiljö här. Vi ville använda oss av svenska kvalitetsprodukter, eftersom Etikhus levererar svensk kvalitet var det en naturlighet för oss.