Färgväljaren
Kollektioner
Beställ prover
Designa ditt golv

Vår nya kollektion för 2016. Bolon By You erbjuder möjligheten att skapa ditt egna skräddarsydda golv utifrån tre aspekter - mönster, varp och väft.

Designa ditt golv
Bolon Studio™

Upptäck möjligheterna med Bolon Studio™ och designa dina egna golvläggning.

Gå till Bolon Studio™

Designa din egna golvläggning med vårt verktyg

Använd Bolon Studio™ Design Tool
Use and Care

Här hittar du all information gällande installation, städning, FAQ och tekniska specifikationer. Du kan även ladda ned alla nödvändiga dokument och CAD-filer här.

Gå till support
Vanliga frågor
Hållbarhet & Miljö

Läs mer om vårt miljöarbete, vår produktion och våra certifieringar.

Gå till Bolon Green
Katalog

Ladda ned vår senaste produktkatalog.

Ladda ned katalog
Katalog
Färgväljare

Nollställ Filter

Kollektion
Bransch

Fördjupa dig i våra magasin och konceptet Projects We Love. Ladda ned eller beställ hem ditt egna ex.

Till magasinen
Bolon flooring in Landvetter Airport in Gothenburg, Sweden
Ladda ned pressmaterial

Bolon välkomnar i Stockholm och Göteborg

Bolon övervägs nu på ett antal av Swedavias flygplatser med Göteborg Landvetter Airport som föregångare. Swedavia är en statlig koncern som äger och driver flygplatser över hela Sverige med fokus på den resande kunden och hållbar utveckling. Flygplatsmiljön är en extremt utsatt miljö som dagligen utsätts för hårt slitage. Genom en testyta i ett högt trafikerat område har kunden själv kunnat följa golvet över tid vilket resulterade i en väl genomtänkt beställning och installering av 1000 m2 platsskuret golv från Bolon i ett första skede på Göteborg Landvetter Airport. Stockholm Arlanda Airport installerade strax efter 660 m2 tiles och snart står renovering av Malmö Airport på tur.