Färgväljaren
Kollektioner
Beställ prover
Designa ditt golv

Vår nya kollektion för 2016. Bolon By You erbjuder möjligheten att skapa ditt egna skräddarsydda golv utifrån tre aspekter - mönster, varp och väft.

Designa ditt golv
Bolon Studio™

Upptäck möjligheterna med Bolon Studio™ och designa dina egna golvläggning.

Gå till Bolon Studio™

Designa din egna golvläggning med vårt verktyg

Använd Bolon Studio™ Design Tool
Use and Care

Här hittar du all information gällande installation, städning, FAQ och tekniska specifikationer. Du kan även ladda ned alla nödvändiga dokument och CAD-filer här.

Gå till support
Vanliga frågor
Hållbarhet & Miljö

Läs mer om vårt miljöarbete, vår produktion och våra certifieringar.

Gå till Bolon Green
Katalog

Ladda ned vår senaste produktkatalog.

Ladda ned katalog
Katalog
Färgväljare

Nollställ Filter

Kollektion
Bransch

Fördjupa dig i våra magasin och konceptet Projects We Love. Ladda ned eller beställ hem ditt egna ex.

Till magasinen

BOLON STORSATSAR MED NY FABRIK

SE | DE

Västsvenska designföretaget Bolon har mycket ambitiösa tillväxtplaner för framtiden. I slutet av november invigs en helt ny fabriksdel på 3000 kvm inför influgna VIP-gäster från världens alla hörn. Investeringen på hela 70 miljoner svenska kronor gör att Bolon nu kontrollerar hela sin produktionskedja och därmed kan ta ytterligare steg i sina miljöförbättrande åtgärder, bl a genom ökad återvinning. Bolon har även investerat i teknik som kommer att stärka företagets position inom design- och teknikutveckling. Företaget finns idag representerat i över 30 länder och räknar med en 15-procentig tillväxt under det kommande året.